Intrebari frecvente

Cele mai frecvente intrebari

Cele mai frecvente intrebari


Daca doriti mai multe detalii si informatii sau daca aveti intrebari despre produsele din oferta magazinului online MaboInvest avem rugamintea sa ne contactati la adresa de e-mail office@maboinvest.ro.

Cum sa te inregistrezi pe MaboInvest.ro? In doar doi pasi! ????

Pasul 1

Intri pe pagina Contul meu sau Autentificare si dai click pe butonul “Click aici pentru a crea un cont nou

Pasul 2

Completezi campurile cerute cu numele si prenumele tau, iti configurezi un nume utilizator, adaugi adresa de e-mail si iti alegi o parola cat mai sigura apoi apesi pe butonul “Trimite

Noi vom avea acces doar la informatiile pe care tu ni le oferi.

In momentul in care vei apasa butonul “Trimite”, contul tau va fi creat automat.

Pentru a-ti confirma acest lucru, vom trimite si un email pe adresa pe care ne-ai oferit-o in primul pas.

Cum sa te loghezi in contul tau in platforma MaboInvest? In doar doi pasi! ????

Pasul 1

Intri in pagina de Autentificare al magazinului online MaboInvest.

Pasul 2

In pagina care se deschide trebuie sa introduci adresa de email si parola asociata contului tau MaboInvest din pagina.

Dupa ce ai completat datele necesare trebuie sa apesi butonul Autentificare.

Daca cumva ai uitat parola contului taiu, ai posibilitatea de a ti-o reseta cu ajutorul optiunii “Ti-ai uitat parola?”. Noi iti vom trimite automat un mesaj cu instructiunile de resetare pe adresa de mail pe care ai inscris-o in primul pas. Dupa ce vei accesa link-ul din email, prin completarea si confirmarea noii tale parola, vei avea din nou acces in cadrul contului.

In cazul in care nu ai deja cont creat, apesi pe butonul din partea dreapta “Click aici pentru a crea un cont nou

Noi vom avea acces doar la informatiile pe care tu ni le oferi.

Te intereseaza cum sa iti faci cont in magazinul online MaboInvest? Gasesti mai multe informatii aici.

Procesul de resetare a parolei e acum mult mai simplu!

Ca sa te recunoastem, tot ce trebuie sa faci este sa intri pe pagina de Autentificare clientclick aici.

Al doilea pas este sa dai click pe link-ul “Ti-ai pierdut parola?

In urmatoarea fereastra trebuie sa adaugati numele de utilizator sau adresa de e-mail aferenta contului de client MaboInvest pentru care doriti sa recuperati parola.

Dupa ce introduceti adresa de e-mail trebuie sa apasati butonul – “Reseteaza parola

Dupa ce vei accesa link-ul din email, prin completarea si confirmarea noii tale parola, vei putea sa te bucuri din nou de beneficiile contului tau MaboInvest.

Cum modific adresa de e-mail?

Pentru a schimba adresa de e-mail este necesar sa urmezi pasii de mai jos:
1. Autentifica-te in contul tau cu adresa de e-mail si parola folosita la inregistrarea contului, (in cazul in care ai uitat parola cu care accesezi contul MaboInvest o poti reseta usor de aici).
2. Acceseaza optiunea din partea stanga Detalii cont.

3. Introdu noua adresa de e-mail in campul “Adresa email*” si confirma modificarea prin apasarea butonului Salveaza modificarile.

Cum modific datele de facturare si livrare?

Pentru a modifica datele personale este necesar sa urmezi pasii de mai jos:
1. Autentifica-te in contul tau cu adresa de e-mail si parola folosita la inregistrarea contului.
2. Acceseaza sectiunea Adrese direct din contul tau si alege optiunea “Editeaza” pentru Adresa de facturare sau pentru Adresa de livrare.

3. Dupa modificarea datelor nu uita sa selectezi optiunea “Salveaza adresa”.
Datele se modifica instant in contul tau fara sa mai fie nevoie de reconectarea in cont.

Online cumperi rapid si in siguranta. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cativa pasi simpli. Iata cateva detalii despre fiecare etapa:

Cauta produsul dorit

Poti cauta un produs direct in campul special de cautare,

sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.

Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

 

Verifica-ti comanda

Dupa adaugarea unui produs poti naviga in cosul de cumparaturi, aici poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.

Detalii de facturare si livrare comanda

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi metoda de livrare preferata (Ridicare de la Showroom, Livrare la domiciliu).

Apoi apesi butonul “Continua plata

Apoi selectezi daca doresti factura pe persoana juridica sau fizica si completezi campurile cu datele necesare facturarii.

Daca doresti livrarea produselor la alta adresa decat cea de facturare bifezi casuta “Livrezi la o alta adresa?” si completeze campurile cu datele necesare livrarii comenzii.

 

Alegi metoda de plata (Ramburs la livrare sau cu Ordin de plata)

Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Am citit si sunt de acord cu termenii & conditiile” inainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plasare comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Daca intampini probleme la plasarea unei comenzi te rugam sa ne contactezi!

Pentru a achita produsele comandate pe MaboInvest ai la dispozitie urmatoarele optiuni:
– Plata numerar sau ramburs la livrare
– Ordin de plata

Plata numerar/ramburs la livrare

Plata se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul MaboInvest. In cazul livrarii produselor la domiciliu, plata se va face catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de MaboInvest, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise, in contul de mai jos.

Nume firma: S.C. MABO INVEST S.R.L.
IASI-700303 Apelor nr. 1, Romania (RO)
Cod unic inregistrare: RO 22514053
Nr. Registrul Comertului: J22/2781/2007
Cont LEI: RO81 BTRL 0240 1202 H590 99XX, deschis la Banca Transilvania Iasi

In cazul persoanelor juridice, pentru a intra in posesia coletului, sunt necesare actul de identitate si stampila firmei sau o imputernicire semnata si stampilata.

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzi”. Daca atingeti butonul “Livrare” vei gasi informatiile necesare

Daca ai nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, colegii nostri de la Suport clienti asteapta sa iti preia apelul in fiecare zi, la unul dintre numerele: 0740.253.570 sau 0332.102.352.

Modificare sau anulare comanda

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la unul dintre numerele: 0740.253.570 sau 0332.102.352. Colegii nostri de la Suport clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Modalitati de livrare

Livrare prin curier (Fan Courier)

Tarifele de expeditii sunt urmatoarele:

  • primul kg = 9 lei + T.V.A.
  • fiecare kg. suplimentar = 0,75 lei + T.V.A.
  • km. suplimentari = 0,80 lei + T.V.A. / km. (se aplica in cazul expeditiilor unde firma de curierat nu are punct de lucru)
  • retur ramburs cont = 4 lei + T.V.A.

Exp. 1: Pentru un colet de 1 kg cu plata ramburs, pretul de expediere este: 15.47 Lei

Calcul: [9 lei +Tva ] + [ 4 lei + Tva ] = 15.47 lei cu Tva inclus

Exp. 2: Pentru un colet de 1 kg cu plata in banca, pretul de expediere este: 10.71 Lei

Calcul: [9 lei +Tva ] = 10.71 lei cu Tva inclus

Reteaua de localitati unde Fan Curier nu percepe taxe suplimentare o gasiti aici: Locatii Fan

Plata la livrare se face numerar, in lei, la valoarea din documentele fiscale primite (factura). Curierii Fan Courier cu care colaboram va vor solicita suma produselor specificata in factura sau pe AWB + costul de transport cu taxa ramburs a incasarii.

Ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor, in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la verificarea corespunzatoare a produselor.

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie. In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata. Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid, la numarele de telefon pe care le gasititi in e-mail-ul primit de la noi, alaturi de numarul si data AWB-ului. Pentru tracking-ul coletului dumneavoastra accesati acest link si introduceti codul AWB-ului dumneavoastra.IMPORTANT:

Produsele comandate sunt ambalate corespunzator sunt etichetate cu atentionare “ FRAGIL “ dar nu sunt asigurate pe parcursul transportului pana la livrare;
Va rugam, la primirea coletului sa verificati continutul – integritatea produselor comandate, iar daca constatati nereguli, deteriorari,etc. va rugam sa semnalati agentului – curierului pe nota de transport.Marfa deteriorata din cauza transportului si nesemnalata la primirea coletului de la curier, nu se schimba.

Firmele de curierat sunt terti in comenzile Dvs, nu ne facem raspunzatori de eventualele neplaceri create datorita lor.

Deschidere colet la livrare
Fiindca INCREDEREA este una din valorile maboinvest.ro inca de la infiintarea magazinului si pentru a inlatura una din principalele temeri ale comertului online, va oferim posibilitatea de a plati comanda dumneavoastra dupa deschiderea coletului si dupa ce v-ati asigurat ca produsele sunt in stare perfecta si sunt exact cele comandate.

Deschiderea coletului la livrare este valabila atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice care au achizitionat produse de pe www.maboinvest.ro si ofera posibilitatea de a verifica daca acestea se prezinta in stare perfecta (nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic) si corespund cu ceea ce ati comandat, dar nu se ofera posibilitatea de a verifica/proba/testa produsele.

Cum functioneaza?
Atunci cand comanda ajunge la client, acesta poate solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Pentru comenzile ce contin mai multe produse la care in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare clientul constata ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decide refuzarea acestuia, returul se va face pentru intreaga comanda, implicit a tuturor produselor livrate. Pentru comenzile cu plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua inainte de a achita comanda sau dupa achitarea comenzii, doar in prezenta curierului.

Cum refuzati produsul/produsele?

Este foarte simplu: daca in urma deschiderii coletului clientul constata ca produsul comandat nu se afla in stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, acesta poate refuza comanda.

In cazul returnarii produsului/produselor, toate taxele legate de transport vor fi suportate de catre MaboInvest.

Cum primiti banii inapoi?
Daca comanda a fost achitata online, iar in urma deschiderii coletului clientul decide returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul acestuia in cel mai scurt timp.


STIMATI CLIENTI, in perioada 27.11.2020 - 01.12.2020 inclusiv nu vom prelua/procesa comenzi (zile nelucratoare Sfantul Andrei si Ziua Națională a României).