Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzi”. Daca atingeti butonul „Livrare” vei gasi informatiile necesare
Daca ai nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, colegii nostri de la Suport clienti asteapta sa iti preia apelul in fiecare zi, la numarul de telefon: 0740.253.570.
Modificare sau anulare comanda
Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de telefon: 0740.253.570. Colegii nostri de la Suport clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.
Modalitati de livrare
Livrare prin curier (Fan Courier)
Tarifele de expeditii sunt urmatoarele:
- primul kg = 12 lei + T.V.A.
- fiecare kg. suplimentar = 1,10 lei + T.V.A.
- km. suplimentari = 0,95 lei + T.V.A. / km. (se aplica in cazul expeditiilor unde firma de curierat nu are punct de lucru)
- retur ramburs cont = 4 lei + T.V.A.
Reteaua de localitati unde Fan Curier nu percepe taxe suplimentare o gasiti aici: Locatii Fan
Plata la livrare se face numerar, in lei, la valoarea din documentele fiscale primite (factura). Curierii Fan Courier cu care colaboram va vor solicita suma produselor specificata in factura sau pe AWB + costul de transport cu taxa ramburs a incasarii.
Ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor, in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la verificarea corespunzatoare a produselor.Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie. In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata. Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid, la numarele de telefon pe care le gasititi in e-mail-ul primit de la noi, alaturi de numarul si data AWB-ului. Pentru tracking-ul coletului dumneavoastra accesati acest link si introduceti codul AWB-ului dumneavoastra.IMPORTANT:
Produsele comandate sunt ambalate corespunzator sunt etichetate cu atentionare “ FRAGIL “ dar nu sunt asigurate pe parcursul transportului pana la livrare;
Va rugam, la primirea coletului sa verificati continutul – integritatea produselor comandate, iar daca constatati nereguli, deteriorari,etc. va rugam sa semnalati agentului – curierului pe nota de transport.Marfa deteriorata din cauza transportului si nesemnalata la primirea coletului de la curier, nu se schimba.
Firmele de curierat sunt terti in comenzile Dvs, nu ne facem raspunzatori de eventualele neplaceri create datorita lor.
Deschidere colet la livrare
Fiindca INCREDEREA este una din valorile maboinvest.ro inca de la infiintarea magazinului si pentru a inlatura una din principalele temeri ale comertului online, va oferim posibilitatea de a plati comanda dumneavoastra dupa deschiderea coletului si dupa ce v-ati asigurat ca produsele sunt in stare perfecta si sunt exact cele comandate.
Deschiderea coletului la livrare este valabila atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice care au achizitionat produse de pe www.maboinvest.ro si ofera posibilitatea de a verifica daca acestea se prezinta in stare perfecta (nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic) si corespund cu ceea ce ati comandat, dar nu se ofera posibilitatea de a verifica/proba/testa produsele.
Cum functioneaza?
Atunci cand comanda ajunge la client, acesta poate solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Pentru comenzile ce contin mai multe produse la care in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare clientul constata ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decide refuzarea acestuia, returul se va face pentru intreaga comanda, implicit a tuturor produselor livrate. Pentru comenzile cu plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua inainte de a achita comanda sau dupa achitarea comenzii, doar in prezenta curierului.
Cum refuzati produsul/produsele?
Este foarte simplu: daca in urma deschiderii coletului clientul constata ca produsul comandat nu se afla in stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, acesta poate refuza comanda.
In cazul returnarii produsului/produselor, toate taxele legate de transport vor fi suportate de catre MaboInvest.
Cum primiti banii inapoi?
Daca comanda a fost achitata online, iar in urma deschiderii coletului clientul decide returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul acestuia in cel mai scurt timp.