Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc).
Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.
Produsele din categoriile: consumabile (fiole alcooltest, solutii spalare ochi), produse de igiena personala, produse care intra in contact cu parti ale corpului, nu se pot returna decat sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnarii produsului.
Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de consumator si va emite o notificare prin email catre client care contine numarul de autorizare a denuntarii contractului. O copie a acestei notificari ce poate fi tiparita de catre consumator din contul propriu, sau direct din emailul primit, trebuie semnata si atasata obligatoriu coletului ce contine produsele ce urmeaza a fi returnate. Acest document trebuie atasat coletului ce contine produsele returnate astfel incat el sa fie vizibil fara a desface respectivul colet.
Produsele ce urmeaza a fi returnate nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect amabalate in colete si cu formularul de returnare semnat si atasat, colete care vor fi expediate pe adresa centrului nostru de colectare a produselor din Str. Buna Vestire nr. 2, Iasi, Cod Postal: 700455.
Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale. Pentru expedierea coletelor va rugam sa folositi acelasi serviciu de curierat prin care ati primit produsele. Nu primim la retur produse neambalate. Coletele ce nu au in mod vizibil formularul de returnare tiparit (notificarea ce contine numarul de autorizare a returnarii) semnat in original de catre client nu vor fi primite de serviciul nostru specializat si vor fi refuzate. Cele 14 de zile in care vom rambursa contravaloarea produselor derulate se scurg din momentul in care acest formular de denuntare unilaterala a contractului, cu numar de autorizare si semnat de catre client, ajunge in posesia serviciului nostru specializat impreuna cu produsele returnate.
In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare (in momentul completarii formularului, pe baza asumarii raspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor in scris si/sau prin fotografii). Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.
Clientul va fi notificat in cel mai scurt timp dupa receptia, procesarea si determinarea gradului de uzura a produselor de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declaratia facuta si produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. Societatea noastra poate percepe taxe suplimentare in cazul returnarii produselor folosite, deteriorate, fara ambalaj etc., sau care nu corespund cu declaratia clientului din momentul completarii formularului de returnare, pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, societatea noastra are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
· Produsele din categoria consumabilelor (fiole alcooltest, baterii, solutii sterile clatire ochi, etc) care sunt desigilate;
· Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate;
· Produsele ale caror etichete de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
· Echipamente de pe care s-au rupt accesoriile primite;
· Produse igiena personala; Produsele care au fost purtate;
· Produse care intra in contact cu parti ale corpului;
· Produse ale caror colete nu au in mod vizibil formularul de returnare tiparit (notificarea ce contine numarul de autorizare a returnarii) semnat in original de catre client;
Produsele aflate in situatiile de mai sus nu vor fi acceptate la retur si nu se va restitui contravaloarea acestora.